سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فتنه مثل یک مه غلیظ، فضا را نامشخص میکند؛ چراغ مه‌شکن لازم است که همان بصیرت است... مقام معظم رهبری . . .

لذت و افتخار میرحسین موسوی !

 

بعد از انصراف و کناره‌گیری آقای خاتمی از صحنه رقابت انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری میرحسین موسوی در جواب نامه خاتمی خطاب به ایشان مطالبی را بیان کرده‌اند که به نظر رسید برای کسانی که میرحسین موسوی را نخست وزیر ارزشی و انقلابی دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌دانند قابل تأمل باشد، لذا بر آن شدم تا نکاتی را نسبت به این نامه مطرح کنم.

میرحسین موسوی در نامه خود به آقای خاتمی اینگونه عنوان کرده است که:

برای سال‌ها به عنوان یک شهروند از این شخصیت عزیزی چون شما ریاست این جمهوری را بر عهده گرفته است لذت می‌بردم و به آن افتخار می‌کردم. زمانی که نسل نوخاسته تلالؤ آرمان‌های خود را در آن چهره ملاقات می‌کرد و به هیجان می‌آمد به همراه آنان خود را جوان می‌دیدم این احساس همچنان که هنوز با آنان باقیمانده است با اینجانب نیز هست و ذخیره‌ای است برای اسلام و انقلاب و...

این جملات دقیقاً بیانگر این نکته است که آقای میرحسین به تفکر و عملکرد آقای خاتمی افتخار می‌کند و آنچه در آن دوره اتفاق افتاده برایش لذت بخش بوده و اما امروز ایشان در تمام سخنرانی‌ها و گفتگوهای خود توپ انتقاد و تخریب را به سوی دولت نهم مسلح کرده است در حالی که مقام معظم رهبری در رابطه با این دولت فرمودند:       

 من از دولت حمایت مى‏کنم. از همه‏ى دولتهاى بر سر کار و منتخب مردم حمایت کردم، بعد از این هم همین خواهد بود؛ از این دولت هم به طور خاص حمایت مى‏کنم. این حمایت، بى‏دلیل و بى‏حساب و کتاب نیست

حال این موضوع  بهانه ای شد تا جریانات مهم و اتفاقات دولت آقای خاتمی را به اجمال مرور می‌کنیم تا ببینیم آقای میرحسین موسوی به چه چیزهایی افتخار می‌کند و از آن لذت می‌برد!

1.بر همگان روشن است که شعارتوسعه سیاسی توسط آقای خاتمی، عرصه برای جریان خزنده تخریب باورهای دینی، فرهنگی و سیاسی مردم با استفاده از مطبوعات و روزنامه‌های زنجیره ای با حمایت های دولتی باز شد و بازار شبهه افکنی و اهانت به مقدسات به جایی رسید که مقام معظم رهبری فرمودند:

یک جریان منحرف مطبوعاتی با هدف جهت‌دهی افکار عمومی به مخالفت با اسلام و انقلاب و نظام اسلامی، هر روز موجبات نگرانی و تشویش افکار عمومی را فراهم می‌کند... و بعضی از مطبوعات پایگاه دشمن شده‌اند. (بیانات مقام معظم رهبری 1/2/79- 8/2/79)

2. پروژه قتل‌های زنجیره‌ای یکی از بحران‌های مهم نظام جمهوری اسلامی بود که توسط نیروهای دوم خرداد راه‌اندازی شد و سعید امامی از نیروهای اطلاعات در زندان به صورت مشکوک کشته شد و گنجی و باقی عالیجنابان خاکستری و سرخپوش را درست وبا حمایت دولت در سطح گسترده ای پخش کردندوچهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بیرون از کشور خدشه دار نمودند و از این تاریخ به بعد جریان استحاله فرهنگی، تبدیل به جریان براندازی امنیتی و تبلیغاتی با استفاده از نیروهای وابسته به دولت شد.

3. جریان کوی دانشگاه از طرح‌های دیگر براندازی بود که در این پروژه میدان داران اصلی را مسئولین دولت خاتمی تشکیل دادند وامروز با مراجعه به مواضع وحرکتهای ثبت شده آنها ازجمله  عبدالله نوری، تاج زاده(معاون سیاسی وزارت کشور) و اعضاء سازمان مجاهدین و... که در تاریخ این ملت ثبت شده است افتخارات دولت خاتمی در سطحی برای براندازی نظام مشخص میشود .

مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با خبرگان رهبری چنین می‌فرماید:

در برهه‌ای از زمان در همین خیابان‌های تهران عده‌ای مغرض با همراهی عده ای از اراذل، چند روزی را با چراغ سبزی که از افرادی در رده‌های خاصی از مسئولیت دریافت کرده بودند جولان دادند و در آن برهه، ضد انقلاب فعال شده بود؛ اما اکنون حرکت صحیح و معقول نظام و پیشرفت‌های ایران، ضد انقلاب و حامیانشان را غرق ناامیدی کرده است.

 

4. بحث مذاکره مستقیم با آمریکا طراحی دست‌اندرکاران دولت آقای خاتمی بود که در سایه شعار گفتگوی تمدن‌های ایشان پیگیری می‌شد و جلسات باغ لواسان و گفتگوی خاتمی با کریستین امان پور و صدور ویزای اختصاصی از سوی جرج بوش به آقای خاتمی همه نشان از حرکت مرموزانه،جهت ارتباط با آمریکا بود. و حمایت‌های علنی کاخ سفید از طرفداران و نزدیکان دولت اصلاح طلب ماجرای پشت پرده را برای عموم مردم مشخص نمود.

5. انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، شعاری است که مردم سرافراز کشورمان به جهت باورهای درونی و اعتقادی خود ندا سردادند اما متأسفانه در دولت آقای خاتمی داشت به تعطیلی مراکز انرژی هسته‌ای و دستگاه‌های سانتریفیوژها می‌انجامید و نامه مخفیانه آقای خاتمی به کاخ سفید و قبول ذلت بار شرایط آنان، از جمله تعطیلی حرکت هسته ای، نشان از عقب نشینی از مواضع اصولی مردم ایران بودکه با درایت مقام معظم رهبری از این بحران عبور کردیم وبا پیگیری ومواضع مقتدرانه دولت نهم توانستیم فناوری هسته ای را در جهان تثبیت نماییم .

اما تأسف اینجاست که آقای میرحسین موسوی در همین نامه پیشرفت انرژی هسته‌ای را از نقش  مهم دولت آقای خاتمی عنوان می کند.

6. گریه‌های خاتمی به جهت دستگیری و زندانی اکبر گنجی و آغاجری مسأله‌ای نیست که از یاد مردم به فراموشی سپرده شود اشکی که در رثای یاران خود می‌ریخت که آنان دین را افیون توده‌ها و ملت‌ها عنوان کرده بودند و عاشورای حسینی را انتقام گیری امویان از کشندگان کفار و مشرکین قریش در جنگ بدر می‌خواندند در مجامع اعلان داشتند که اندیشه‌های حضرت امام به موزه تاریخ سپرده شده است.

7. مسأله هواپیمای تشریفاتی، اسرار پشت پرده تشریفات دولت آقای خاتمی را نشان داد، هواپیمای بوئینگ 737 که 17میلیون دلار جهت تغییر دکوراسیون در سال 1380 تحویل شرکت «سیل» سنگاپور شده بود تا برای استفاده اختصاصی آقای خاتمی و هیأت دولت طراحی شود و کارشناسان بعد از بررسی‌های دقیق اعلام کردند که 12میلیون دلار اضافی داده شده است.

8.. آنچه مسلم است ومردم شاهد آن بودند پروژه‌های عمرانی در دولت آقای خاتمی بود که اکثراً به تعطیلی کشانده شد و یا اگر کلنگی هم به زمین خورد، متأسفانه در 8 ساله دولتمردان اصلاح طلب اکثر پروژه‌ها از 30% پیشرفت تجاوز نکرده بوداما در دولت نهم همان پروژه ها در عرض 3سال با پیشرفت 70%بقیه ساخت و سازها، مردم شاهد شکوفایی عظیم و به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی در کشور شدند که در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند:

البته این حرف درست است که آغاز برخی از این طرح‌ها در دهه‌های اخیر بوده است اما نباید فراموش کرد که برای به ثمر رسیدن کارهای بزرگ، برخی اراده‌ها کارآمدتر و بعضی همت‌ها نافذتر هستند.

9. شعار جوان‌گیری در دوره خاتمی زمین و آسمان را کر کرده بود، اما آنچه از این شعار برای جوانان کشورمان به جا ماند طبق گزارشات رسمی بالا رفتن سن ازدواج و افزایش درصد بیکاری و سمت و سو دادن به ابتذال و بی‌هویتی بود.

10.سیدمحمد خاتمی با شعار آزادی، جامعه مدنی و اصلاح طلبی پا به کاخ سعدآباد گذاشت و در سایه لبخندهای مصنوعی او یاورانش، تعرض به ساحت مقدس ائمه اطهار، شریعت اسلامی، ولایت فقیه، مرجعیت را کلید زدند. و در دولت خود وزیری همچون مهاجرانی (لندن نشین) را برگزید که پرچم دین‌ستیزی در عرصه فرهنگی کشور را به دوش کشید و به خاطر اهانت به ارزش‌ها و  مقدسات، مراجع عظام و روحانیون و طلاب حوزه، سه روز در مسجد اعظم قم دست به تحصن زدند، ولی خاتمی اندیشه مهاجرانی را همان اندیشه خود معرفی کرد و دفاع از او را افتخار برای خود دانست.

 

آنچه ذکر شد گوشه ای از جریانات دولت هفتم وهشتم است که آقای میر حسین موسوی بعد از بیست سال سکوت هنری وبرپایی نمایشگاه های نقاشی وطراحی آثارش، امروز تمام این اتفاقات را برای خود لذت بخش وافتخار می داند .البته طبیعی است که اینگونه از دولت اصلاح طلبی حمایت کند چرا که مشاور عالی بودن برای  آقای خاتمی به همراه سکوت،مایه ی افتخار دیگری بود که در اواخر دولت ایشان با اهدای مدال افتخار، آقای خاتمی از ایشان تلافی کرد .

88/1/17



نظرات کاربران ()



سایت جدیدم
شرط مدیریت بر دیگران
عملیات روانی در فاطمیه
جزئیاتی از پشت پرده راه اندازی یک تلویزیون اپوزیسیون
هجدهم فروردین سالروز شهادت رحمان شرفخانی
یک هموطن مسیحی در مناطق عملیاتی مسلمان شد
راهکار رهبرانقلاب برای مساله حجاب
جهاد اقتصادی از دیدگاه مقام معظم رهبری از سال 1370
بازی تب (تحلیل و بررسی بازیهای رایانه ای و ویدئویی)
نشانه نفاق (برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری)
اتاق اسرارآمیز
عید نوروز در میان مسلمانان، روز رجوع به خود و تقرب به خداست
پنجاه توصیه از پیامبر اعظم(ص) - بخش دوم
پنجاه توصیه از پیامبر اعظم(ص)
آموزش قرآن در امامزادگان؛ گام سازمان اوقاف در تربیت قرآنی کودکان
[همه عناوین(184)][عناوین آرشیوشده]
دوشنبه 103/2/10


برگزیده ها
عکس شهید شرفخانی [120]
*تشکیل حکومت قرآنی منتج شود [5]
*غفلت از میراث معنوی ایران زمین [1]
*جشن وقف کتاب [4]
*مباحث تربیتی با کمک آیات مرتبط قرآنی به نوجوانان [13]
*بزرگترین ستم به فرهنگ وقف در دوران پهلوی [3]
*آغاز وقف کتاب از مساجد [1]
*با وقف یک نسخه قرآن می توان توطئه را خنثی کرد [3]
* با موقوفه خواری مبارزه می کنیم [1]
*مردم به جای وقف به صدقات روزانه روی آورده اند [2]
*وقف را به عنوان یک تکنیک مالی ثبت [2]
*اعطای جوایز به 35 هزار نفر [3]
*حضور پرشور جوانان در عرصه های قرآنی [1]
*حامیان فتنه در شورای شهر تهران؟ [27]
* ویژه نامه بعثت خون
[آرشیو(104)]

بریده ها
.
.
.
.
.
.
.
*فـتـنــه مــشــایـــی
*همت مضاعف،کار مضاعف
*آیت الله مکارم:اطاعت از حکم حکومتی بر مراجع هم واجب است
*ویژه نامه 6 تیر( ترور مقام معظم رهبری)
*تأملی در دعای ماه رجب
*احادیث منتخب رهبر معظم انقلاب در درس خارج
*(عکس) همت مضاعف کار مضاعف
*روز طبیعت و چنگال خرافه
* آرایش جنگی بگیرید رفقا!
* مناظره عقل و عشق
* خدا را بنگرید که چه مى کند
* بیماری های قلب ( عکس)
* جشن بگیرید چون مسلمان زندگی می کنید
* تعجب کردم
- ویژگی های آیت الله العظمی بهجت
- من امانتی از جانب خدایم
- نکات اخلاقی از زبان رسول اکرم(ص)
- دل همه مان را آتش زد
- دستور توفیق تهجد وگشایش کار
- توصیه های اخلاقی حضرت آیت الله سید علی قاضی (ره)1
- گاوصندوق
*حل مشکل علمی توسط امام زمان(عج)
* خواهان ملاقات دوست
* پوشش بهتر2
* پوشش بهتر1
* کلیپ های دفاع مقدس
* عکس شهید حاجی قلی زاده (دادستان خوی)
* پای صحبتهای یک خواننده
.
*خواهان ملاقات دوست
.
*سوالات بی پاسخ از میر حسین موسوی
.
*لذت و افتخار میرحسین موسوی !
.
*دو سوال خاتمی از مراجع عظام تقلید
.
*تاملى در مسئله دعا 1
.
*تاملی در مساله دعا 2
.
*فضیل، از راهزنی تا زاهدی
.
*خانم‏هاى بى‏حجاب ایرانى
.
*اهمیت حجاب از زبان حضرت زهرا
.
*سیاست یهودی سازی
.
*خاطرات یوسفعلی میرشکاک
.
*27دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم (1)
.
*27دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم (2)
.
وصیت نامه خواندنی

بخش های جنبی سایت
* نکات اخلاقی وعرفانی
* خاطراتی از شهدا
* حدیث ناب
* چند دستورالعمل اخلاقى از حضرت آیت الله العظمى بهجت
*اصل کفر و ریشه آن
سیره بزرگان
*روزه‌داران نمونه
* وصیت نامه شهید رحمان شرفخانی

لذت و افتخار میرحسین موسوی ! - سرمشق  /  وب نوشت احمد شرفخانی

سایتها و وبلاگها
- پایگاه اینترنتی حمید رسایی
- خبرگزاری فارس
- وبلاگ شخصی طالبی نیا
- خاطرات شهدا
- رجا نیوز
- بچه های قلم



@ پست الکترونیک



- کل بازدیدها:373392 بازدید
- امروز :17بازدید
- دیروز :9بازدید