• وبلاگ : سرمشق / وب نوشت احمد شرفخاني
  • يادداشت : لذت و افتخار ميرحسين موسوي !
  • نظرات : 12 خصوصي ، 23 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + يك دانشجو 

    با سلام

    حقيقتا دمتون گرم

    وجدانا لذت بردم

    ممنون

    + سرداري 

    دست مريزاد حاج آقا کيف کردم

    دمت گرم

    خوب حالشونو منطقي گرفتي

    اگه رو داشتن دنبال لونه موش ميگشتن

    + نادر 
    بسمه تعالي با تشكر از نويسنده مقاله، مقاله ايكه براي جوانان عزيز . كسانيكه ممكن است در فضاي تبليغاتي اصلاح طلبان و منافقان موجب ترديد در حسن نيت ، تدبير و تلاشهاي واقعا اعجاب انگيز آقاي احمدي نژاد شده باشند . الان فكر مي كنم در آن زمان حضرت امام (ره) و حضرت آقاي خامنه اي چه ها كه از دست بعضي مسئولين ! مي كشيدند و براي خاطر اسلام در دل مي ريختند تا اينكه در چنين روزي خداوند به دست خودشان خيلي از مسائل را روشن كرد! ما در زمان آقاي موسوي به نحوي با دولت و ايشان همكاري داشتيم . و الان براي خيلي از مسائل متاسفم. ايشان آن مقدار احترامي هم كه نزد بعضي نا آگاهان مثل من داشت از دست داد.
    + اصلاح طلب قبلي 
    آقاي مير حسين ! آيا احزاب افراطي مشارکت وسازمان مجاهدين و تجکيم وحدت را مي شناسيد و نسبت به مواضع آن ها در برابر امام و ارزش هاي انقلاب واقفيد؟ آيا از نقش اين گروه ها در زمين زدن آقاي خاتمي اطلاع داريد؟ اگر داريد چگونه به حمايت اين احزاب تن مي دهيد و اگر اطلاع نداريد بايد در کفايت سياسي شما تامل کرد.
    دليل استعفاي شما از نخست وزيري در شهريور سال 67 چه بود؟چه اتفاقي افتاده بود که بدون اطلاع امام و رييس جمهور وقت، آيه الله خامنه اي از سمت خود کناره گيري کرديد ؟آن چه در نامه امام اشاره شده گلايه جنابعالي از مجلس به خاطر عدم تاييد همه وزرا ي کابينه باعث اين استعفا شده است {شايان ذکر است بر اساس قانون اساسي، پيش از باز نگري در صورت تشکيل مجلس جديد، دولت مظف بود مجددا براي کابينه خود راي اعتماد بگيرد که اين شرط در متمم قانون اساسي حذف شده است . زماني که مجلس سوم تشکيل شد با اين که گرايش اکثريت مجلس چپ(هوادارانش) بود ولي مير حسين نتوانست براي همه وزراي کابينه اش راي اعتماد مجدد بگيرد از اين رو دراعتراض به عملکرد مجلس بدون اطلاع امام و رييس جمهور وقت، آيه الله خامنه اي، استعفا کرد که مورد اعتراض شديد امام قرار گرفت امام طي بيانيه اي خطاب به ميرحسين فرمودند:" جناب آقاى موسوى، نخست وزير محترم.

    نامه استعفاى شما باعث تعجب شد.حق اين بود كه اگر تصميم بدين كار داشتيد، لااقل من و يا مسئولين رده بالاى نظام را در جريان مى‏گذاشتيد.در زمانى كه مردم حزب اللَّه براى يارى اسلام فرزندان خود را به قربانگاه مى‏برند چه وقت گله و استعفا است. شما در سنگر نخست وزيرى، در چهارچوب اسلام و قانون اساسى، به خدمت خود ادامه دهيد. در صورتى كه نسبت به بعضى از وزرا به توافق نمى‏رسيد، چون گذشته عمل مى‏شود. اين حق قانونى مجلس است كه به هر وزيرى كه مايل بود رأى دهد.تعزيرات از اين پس در اختيار مجمع تشخيص مصلحت است، كه اگر صلاح بداند به هر ميزان كه مايل باشد در اختيار دولت قرار خواهد داد.همه بايد به خدا پناه بريم؛ و در مواقع عصبانيت دست به كارهايى نزنيم كه دشمنان اسلام از آن سوء استفاده كنند.مردم ما ازاين گونه مسائل در طول انقلاب زياد ديده‏اند، اين حركات هيچ تأثيرى در خطوط اصيل و اساسى انقلاب اسلامى ايران نخواهد داشت." صحيفه نور، ج‏21، ص: 124

    براستي جنابعالي که در آخرين سال نخست وزيري تان آن هم در آن شرايط بحراني که به تازگي ايران قطعنامه را پذيرفته بود به خاطر عدم تاييد يکي دوتن از وزرايتان بدون اطلاع امام ورييس جمهور استعفا داده ايد در صورت رييس جمهور شدن با مجلس هشتم چگونه تعامل خواهيد کرد ؟ آيا اگر مجلس با شما نيزهمانند دکتر احمدي نژاد برخورد کند هر هفته چند بار استعفا خواهيد داد؟! آيا با اين روحيه مي توان عنان کشوري در دست گرفت که مجلس آن اين گونه با رييس دولت برخورد مي کند ومجمع تشيص مصلحت، آن گونه ؟ آيا در صورتي که جنابعالي پيروز شويد ورييس مجمع تشيص مصلحت و جريان ايشان رسما از پايان پذيرفتن مدارا سخن بگويد وبه هر مناسبتي به شما حمله کند چه خواهيد کرد ؟ در برابر بيش از 40 هزار سياه نمايي وبيش از 3000 تخريب که نسبت به دولت نهم انجام شده اگر يک دهم اين حجم نسبت به دولت جنابعالي صورت گيرد چه عکس العملي از خود نشان خواهيد داد؟

    لينك مقاله شما را در سايت بچه هاي قلم ديدم از مديران سايت تشكر ميكنم

    + دانشجوي شهيد بهشتي 
    از مقاله شما استفاده كردم ومطلب شما را در نشريه ديواري دانشگاه نصب مي كنم
    + دوست ميرحسين موسوي 
    بخاطر راي آوردن آقاي موسوي تمام تلاشهاي دوران جنگ را به باد داد
    + سليمي 

    آفرين بر تو اي روحاني

    خدا را شاهد مي گيرم با خواندن مقاله شما طرز فكرم براي انتخابات عوض شد

    + افشين مومني 

    ميرحسين به كسي بادر خطاب مي كنه وعملكرد او را افتخار مداند كه با دشمنان وحاميا اهانت به پيامبر اكرم دست مدهد وقبلا نيز با زنان به راحتي دست داده وكار حرام علني انجام داده است

    خوب شد موسوي حرف زد وماهيت خود را براي ما جوانان كه قبال از ايشان اسطوره درست كرده بودند برايمان ماهيت اصلاح طلبي و مقام پرستي او آشكار شد

    با سلام

    جناب مير حسين چند صباحي نيست كه از خواب زمستاني بيدار شده اند ايشان بگذارند همان محبويت نخست وزيري در ذهن ما باقي بمانند.

    وب شما رو در پيوندهايم لينك دادم شمانيز وب مارو لينك دهيد .

    حاج آقا سلام عليكم

    مطلب شما (با اجازه مباركتون ) در وبلاگ جنبش به نام خودتان درج گرديد . از ارسال مطلب و عنايت شما متشكريم .

    ضمناً در ليست دوستان جنبش لينك شديد .

    در صورت تمايل به حمايت شما نيز چنين كنيد .

    سربلند باشيد .

    پويش دانشجويي حمايت از مهندس موسوي
    دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي تهران
    منتظر حضور شما و آماده ي تبادل لينک با شما هستيم.
    به اميد پيروزي.
    با تشکر
    پويش دانشجويي حمايت از مهندس موسوي
    دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي تهران
    منتظر حضور شما و آماده ي تبادل لينک با شما هستيم.
    به اميد پيروزي.
    با تشکر

    آقاي ميرحسين در نشست مطبوعاتي خودش كاملا افكار عجيب خود را مشخص كر او گفته كه :بخاطر انحراف از اصول انقلاب در سالهاي اخير وسياست اقتصادي وخارجي احساس خطر كردم و تكليف بر حضور در كانديداتوري كردم در حالي كه دولتهاي هاشمي وخاتمي در راستاي اصول انقلاب بودند .

    اين حرفهاي اين آقا مشخصه كه در دولت خاتمي در خواب بود وانحرافات از انقلاب را نديده امروز از خواب بيدار شده واقعا جاي تعجبه كه اين آقا چه حرفهايي براي پست ومقام مي زنه .

    اي كاشبيانات مقام معظم رهبري را مرور مي كرد

    مشخصه كه اطرافشو سازمان مجاهدين (منافقين) وجبهه منحرف مشاركت گرفته و افكارش همسو با آنهاست خوب شد ما ايشونو شناختيم

       1   2      >